Hittat tillbaka?

Ja nu sitter jag här framför datorn och knåpar på ett blogginlägg. det trodde ni inte?!

Faktum är att jag egentligen ska plugga.. klockan 00.00 en lördagskväll. Jo, har blivit helt uppochner med mina studier. Tanken var att jag skulle plugga Svenska som andraspråk men ändrade mig under min 10 veckors långa praktik och hoppade in på att läsa Matematik, Engelska - språkstruktur , Rytmik och Konflikthantering istället. SAMTIDIGT. Pust! Så just nu sitter jag och ska ta tag i litteraturen till konflikthanteringen som är en distanskurs, lagom kul tror jag. Allt detta medan min fine sambo, min bror och Philip sitter och lanar inne i datarummet.


Få se hur jag känner mig med bloggandet, är i alla fall på humör nu, så möjligt att det kommer ett par uppdateringar här på följd :)

Annars tuffar mitt liv på, kommit igång bra med all rolig träning (förutom att jag åkte på vinterkräksjukan i veckan, urk), och går i skolan en massa.


En annan kul grej jag kan berätta är att vi är på gång att flytta. Inte riktigt direkt u, utan om något halvår sådär, fast vi får se vart, lite olika dörrar står öppna nu. Antingen ett nybygge eller en gammal fin lägenhet med massa känsla, få se vad som väger över.

Klar med svenskan inom Lärarprogrammet är jag nu i alla fall, och lyckades tillochmed tjata till mig ett VG på praktikkursen, extra kul! Det är något att vara stolt över tycker jag :)


Kram på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0