Plugghysteri

Sitter och väntar på maten just nu. Detta har jag även sysselsatt mig med den senaste timmen eftersom det är Jonathans kväll att fixa maten. Det roliga i min väntar än dock att vi ska "lyxa till det" med hämtmat från Shang Hai vilket vi typ aldrig gör. Mums liksom!

Annars går mitt liv typ enbart ut på plugg nu eftersom jag pluggar mina 275%. Dock är jag klar med engelskan snart efter att vi har tenta på det nästa torsdag. Mesta tiden läggs på matematiken som kräver en hel del trots att jag lyckades med ett VG (högsta betyg) på omtentan (för de som läst kursen tidigare) för tre veckor sen och slipper oroa mig för tentan på fredag som alla andra. Känns kanon!

Fortsätter köra hårt med träningen och känner mig mycket piggare och gladare måste jag säga. Det kanske är någonting hållbart? haha. Mestadels blir det combat och Box, som jag och Johanna är helt inne på :)

Back till konflikthanteringen :)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du är såå duktig lilla gumman. <3 Tack för en mysig eftermiddag igår förresten. Pöss

2011-02-25 @ 10:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0