Pluggfredag

Sitter framför datorn och pluggar, sedan ca 10 har jag suttit här och kämpat med ett arbete som känns sådär, en gruppuppgift som jag känner mig lite utanför på. Då blir det nästan lite jobbigare alltså. Men jag kämpar på och försöker dra mitt stå till stacken.

Nu ska jag ta en dusch och dammsuga lite här hemma (och hoppas på att Jonathan kan plocka undan lite grann), och sen ska jag iväg till Lina och Olle som är i flyttartagen. Får se om jag mest kommer bära kartonger eller Olivian :P

Ikväll är det tänkt att Elli och Martin ska komma över eftersom jag och Elli tränade box igårkväll och kom fram till att ingen av oss hade någonting för oss. Blir en slappkväll med andra ord, lite mat (lagad utav mig= inget avancerat), lite Lets Dance och kanske lite Plump som är våran favvo ;)


Och jag mådde så sjukt dåligt igår efter träningen och var helt rädd att jag gått och blivit sjuk, men tack och lov mår jag massa bättre idag, puh! Inte varit farligt alls med sjukdom sen jag började träna så som jag gör nu, så detta ska jag minsann hålla i.

Dags att dra igång känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0