Sommaren är över.

Nu är sommaren snart slut, saker blev inte riktigt som tänkt men det har varit fantastiskt och jag är supertaggad inför att börja skolan igen på måndag!

Göteborgstrippen med Becca och David blev kanoners! En heldag på Liseberg hanns med och lite mys med småkusinerna :)

Annars blev nog Tunisien årets höjdpunkt, där vi träffade Fia och Jocke, som blev riktigt nära vänner under den korta veckan. Tyvärr tappade vi bort kameran (Jonathan, jag låg med HÖÖG feber..) i packningen så bilder att bjuda på finns där inga. Vi bytte hotell från det vi bokat och betalat all inclusive med, för det var kasst, lång kö till baren, oätlig mat, grumlig pool osv. Veckan blev dock fantastisk efter hotellbytet och vi umgicks med sällskapet hela veckan, förutom någon tur till medinan och kamelridningen som vi tog oss ut på själva :)

Gotland blev det ingenting med då mamma fick en operationstid som i slutändan innebar att hon friskförklarades, och jag kan då säga att jag hade gladeligen gett upp både Gotland, Tunisien och Göteborg för det! Helt underbart <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja det blev en bra sommar trots allt och med 20 grader ute nu klockan 9 på morgonen så verkar den inte vara över ännu. :)

Skönt att du känner dig taggad inför skolstarten. Kram <3

2011-08-26 @ 09:35:39
Postat av: Mamma

Ja och snart står vi inför en ny...

Du är inte jätteduktig att uppdatera din blogg direkt. ;)

2012-01-12 @ 07:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0