Yesterday

Igår körde vi sista seminariet för denna kurs. Känns ju inte helt fel om jag ska vara ärlig ;) haha. Träffade mina älskade förseminariegrupp en timme innan och vi lyckas alltid få saker gjorda fast vi mest bara sitter och flummar. Kul tycker ju jag såklart ;)

Seminariet gick relativt snabbt ändå. Kom iväg vid 5 tiden och fy faaaaan vad kallt det var. Tur att Erika körde mig ända hem :P haha.

På kvällen gick jag hem till mamma och pappa, åt lite mat och sällskapade dom framför Let´s Dance. Wonderful! :D Det programmet är ju faktiskt riktigt skoj! Stannade i alla fall hos dom till typ 23, sen blev jag hämtad av min riddare (man ska inte gå ensam i Örebro just nu?).


Kommer hem och kollar på en skitrolig film som vi hyrt. Kanske var vi lite trötta med men vi satt fan och dog av skratt båda två :P




Men sen börjar det. Det helvetes bankandet. Det låter liksom som att någon tar ett järnrör och bankar det med full kraft i badkaret, typ lägenheten bredvid. Men vi vet inte vad det är iom att vi inte ser något, ingen är i trapphuset och man kan inte lokalisera det då det är totalt öronbedövande. Grannarna på andra sidan stod och kollade mot våran hus, så något konstigt är det som händer i alla fall... :/ Ringde polisen men de kan ju som sagt inte åka ut hit och plinga på hos varenda jävel för att se vad som händer. Så Jonathan fick order att gå ut i trapphuset (hela jag var fan stel av skräck) för att se så det inte var någon som behövde akut hjälp.

Asså, detta bankande höll på till och från samtisigt som det lät som att någon flyttade möbler någonstans med. Från typ 12 till 3 höll det på och när jag väl la mig fick Jonathan joina för att jag var så rädd.


Så kan det gå till hemma hos oss en helg. Det är väl underbart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0