Today.

Idag har jag förihelvete ont i halsen igen. På andra sidan halsen! Helt otroligt. Ont i huvet som vanligt och vägrar röra mig innan Rebecka och David kommer ikväll, för jag vet hur jag mått de senaste kvällarna då jag hållt igång på dagen. Så idag får Jonathan städa och fixa helt själv. Lite surt för han är inte lika nogrann som jag är och jag skulle verkligen vilja få det riktigt rent här nu.. men men. Han är guld ändå!

Ska i alla fall försäka läsa lite bok, mina spännande böcker inför hemtentan. Woho! Och så kommer ju Rebecka och David på middag ikväll, så ska vi spela lite sällskapsspel och så med, känns som att det kommer bli en riktigt mysig kväll faktiskt! ;)

Annars blir det nog min älskade soffa och min älskade tv som dominerar dagen. Jag har ju bara lagat här i ca två veckor känns det som.. Men ja, vafan gör man? Jag kan inte ligga i sängen har Jonathan sagt. För där kan jag inte hålla mig vaken. Haha, jag tror han har rätt.


Skit samma! Ha en bra dag ni som kan då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0