Pengar.

Idag kom CSN. Bra eller dålig vet jag faktiskt inte. Dåligt med pengar var det men nu blir månaden lååång till nästa pengaleverans.. Aja. Lagt undan X antal tusen så vi överlever sommaren med, det är ju moget.

Inledde dagen med en promenix till uni, idag igen! Fast med sällskap av Malin denna gång, lite trevligare så ;)
Hade ännu en skitsvår lektion med Bengt-Olof som jag lärt mig att han heter nu. Men Jonathan har helt galet bra minne från högstadiegrammatiken, så dom små och få delarna kan han hjälpa mig med, det känns helt galet värt!

Efter skolan kom min fina syster och hämtade mig och vi tog med mina kissekorvar till veterinären och vaccinerade dom. 500 :- fattigare gick vi därifrån och katterna hade ingen aning om att något ens hänt. haha, dom är lite goa dom ;)


Lånade bilen med Sambon och drog iväg till Maxi och handlade lite. Skönt att ha lite saker hemma faktiskt! Blev sedan bjudna på middag av bror och syster. Tacogratäng och sen kladdkaka som dom gjorde igår. Mumsigt och riktigt mysigt hade dom gjort det! Kul! :)

Kvällen spenderades med lite Halv åtta hos mig med Sis, handbollsmatch med killarna och sen åkte vi hem, kollade Paradise och drack Baja Päron :) Gosigt!



Imorgon ska vi vara produktiva. Läsa litteratur, städa massa i lägenheten, spela tennis, gå ut en långis med Harry och sen är ju jag riktigt sugen på att åka pulka :P Vi får se hur det blir med den saken ;) Gonatt!


BTW SÅ BIDROG VI MED 50 KRONOR TILL HAITIKATASTROFEN IDAG. VILL BARA UPPMANA ER TILL ATT GE EN GÅVA. OM VI KAN SOM HAR TYP NOLL KRONOR SÅ KAN NI MED. TYP ;)

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0