Och NU är helgen slut!

Vilken helg! Massor har hänt fast det inte har det. Jag tycker om sånt.

Igårkväll hade vi myspys med Robinsson efter allt vårt slit. Sen hade Jonathan fixat film.. Paranormal Activity, fy faaaaan säger jag bara vad rädd jag var! Det är verkligen snt där som jag inte pallar. Usch! Sen att Jonathan hade varit uppe hela natten, så kallat dygnat, till lördagen innebar att det var läggdax direkt efter den jävla filmen. Jonathan hjälpte till att prata om annat så det gick rätt bra, dock var filmen sjukt bra, tycker jag, men otroligt läskig. Men det ska väl skräck vara? :P

Idag blev det någon slags joggingtur med Harry efter att vi kommit upp på morgonen, gått upp med allt till vinden och dammsugit lägenheten. Och då kom ändå Harry vid 11 :P Han är ju lite rädd för dammsugaren ju.. Så nu äre dammsuget och våttorkat med. Skööönt! Aja, joggingturen blev inte så mycket jogg då mina benhinnor håller på att ta död på mig. Men jag stannar inte innan det känns som benen håller på att gå av i alla fall ;)


Sen åkte vi hem till mamma och pappa som kom hem idag. Dom jävlarna hade blivit bruna. Så nu täcker jag inte sällskapa offentligt med dom på ett tag (likblev någon?). Blev en mysig dag, med fika och middag. Sen tog vi oss hem och har inte gjort ett skit, fin avslutning på helgen helt enkelt.

Ska väl hoppa i säng eftersom jag ska påbörja promenaden till uni vid 8 imon bitti. Pallar inte åka buss (som btw inte kom sist).


Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0