Ljus i tunneln.

Nu har jag legat i soffan och kollat TV i typ 100 dagar. Men nu äre dags att komma tillbaka till verkligheten känner jag! Inte helt pigg ännu men jag tänkte bli det till imon då Erika kommer och hämtar mig tio i nio för att åka på föreläsning. Hade hellre velat gå men får nog hålla mig till att vara halvaktiv. Haha. Sen blire till att stanna och läsa i tysta lässalen eftersom jag har en hel jävla del att läsa till på fredag. Grejt!

På fredag försöker vi också ta det lite lugnt (är ju premiär av Lets Dance, haha skitkul!) men sen på lördag hoppas vi på att David och Rebecka vill leka lite med oss. Vore ju lite mys ju! ;)

Mest ledsen är jag över att jag inte kunde följa med och hälsa på älskade mormor idag i Stockholm. Men nu har jag ju möjlighet att föreslå en tripp dit med mamma senare :) mysigt!


Jaha, nee, tillbaka till tvn, vi kollar ju på Sprängaren på fyran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0