Hej bloggen!

Haha, idag är jag på bra humör och grejer. Detta trots att jag vaknade med ont i halsen även idag. Men måste säga att det bara blivit bättre på alla sätt under dagen. Sånt gillar vi ju!

Fick sällskap utav Erika på morgonen (världens smidigaste Erika tillochmed). Vi skulle plugga men vi är ju som sagt inte så bra, så det ska vi göra imon (har tillochmed bokat grupprum!). Fick fikabesök av mamma som även fick ta med busvoven hem eftersom jag inte orkar gå ut med honom, och sambon pluggade hela natten inför sin tenta, så han var inte så sugen heller. Haha.

Gick istället och solade med Erika vilket sedan följdes av lite hyrning av film :) Nu har jag degat framför tvn under eftermiddagen med lite plugg i alla fall medan Jonathan har legat och sovit.
Ska snart dra igång med lite dusch och laga mat. Krypa ner och väcka älsklingen med :)

Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0