Friskare!

Price the lord! Jag mår bättre!! Och såklart rivstartar jag i dunderkylan med en tvåtimmarspromenad med mamma och Harry. När vi kom hem var vi så frusna att vi inte ens kände våra lår.. Så då gick vi till Waynes och fikade med lite varm dryck och bagel :) Myspys! Satt i säkert en timme men blev fan inte varmare för det. Haha.

Sen fick vi sällskapa mamma till ICA, hämtade ut två paket, det ena var en toner till våran skrivare som vi fick av mamma och pappa i julklapp (tack!!!!) och det andra är vår present till lillebror på 16årsdagen :) Loligt!

Men dagen började trots allt lite tidigare. Var två föreläsningar. Första var så sjukt degig så jag tror hälften somnade, men andra var en så skön och rolig gubbe så man glömde anteckna, det var som att lyssna på en underhållare typ :P
Avslutningsvis hade en av mina kursare (av ca 250 stycken) något att säga om utbildningen, han hade rätt starka åsikter och därmed hopparde han även av :P Jag tyckte det var så kul så jag höll på att dö och Erika blev lite irreterad eftersom hon var så trött. Men men! ;)


Nu när jag kom hem somnade jag i alla fall på soffan, mycket välbehövligt och skönt. Tog mig dock ett par timmar att bli riktigt varm och jag sitter fortfarande under täcke :P

Hyrde film med Ashton Kutsher (whatever) som jag hade stora förhoppningar på men som hade sämsta slutet.


Nu äre snart sovdags, för imon har vi massa plugg och seminarie. Kanske Satin på kvällen och kolla Gustafs band med.. ? Men mest ska jag mysa hemma hos Mapa med Lets Dance! :)



Gonatt!! (för långt?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0