Fredaaaaaaaa!

Idag är det fredag! :D Dagen har inte varit jättekul hittills med det är värt det med för jag har varit igång så myciket i veckan så jag tog en låg tupplur när jag kom hem ifrån Universitetet vid lunch :) Ikväll blir hem till syskonen, tvätta och kolla Lets Dance (för mig och Annelie i alla fall).

Igår hade jag en supermysig dag med sis. Först var jag i skolan och plugga en massa med Malin, så vi faktiskt fattar liiite. Hon hade med sig kladdkaka till mig, det tyckte jag var mys! :D Man fattar alltid lite bättre då? ;) Sen åkte jag hem till Sis och vi gick ut med Harry. Och han var på riktigt gosigt humör så det var kul! Åkte hem och lämnade honom och tog oss till Marieberg :P Hittade skitfina tallrikar på Chilli, lite skit på IKEA och en superkul kattleksak som dom får bolla med och få ur godis ur :) Kul!

Känner att mitt språk inte är helt bra i mitt inlägg, men vafan ;)


På kvällen följde vi med Annelie och Marcus hem och började tvätta lite, lika skönt att ta hem alla grejerna till dom och tvätta, så jävla störigt att bara ha tre timmar på sig i tvättstugan :P Blev mys med Pizza och Halv åtta hos mig innan jag var helt slutkörd och vi drog oss hemåt. Somnade som en stock kan jag lova!

Det var väl kul? HaHAHAHAHHAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0