Benhinne(FUCKING)inflammation.

Vaknade imorse pigg som en lärka, gick upp, hade gott om tid. Stekte lite ägg och åt gos müslifrukost med äggmacka. Var klar i god tid. Funderade över hurvida jag skulle ta bussen till skolan eller gå.. Hade ganska ont i benen så jag kom fram till att bussen fick bli valet trots dessa uteblivna turer, försenade eller galet förtidiga avgångar osv. Kom i goooood tid till skolan och ska hoppa av bussen. Benen vägrade böja på sig! Jag hade så inihelvete ont! Fick typ hoppa ner från bussen (joo, det gjorde ont, tack som frågar) och typ halta hela vägen in till lektionssalen.

När jag väl kom hem (buss även hemåt, vi fick sällskap av en äldre dam som kom med kloka åsikter i våra samtal, ganska kul!) så gav min kära sambo mig husarrest. Mindre kul med tanke på det helt underbara vädret, men jag kan säga att mina ben behövde det. Har legat hela eftermiddagen och kvällen i sängen med ett stort jävla täcke över benen och typ skrikigt så fort något nuddat benen.

Fick råd av svärfar att jag ska försöka massera skithårt på benen och äta massa inflammatoriska värktabletter. Det sistnämnda har jag lite problem med men det är ju helt klart värt! Men det första tänkte jag ge mig på, bad Jonathan massera benen på mig, och det gick hyffsat bra tyckte jag. Visst, det gjorde verkligen skitont, men det får man väl ta? :P Haha, det visade sig i alla fall att han inte ens tryckte hälften så hårt som det var meningen, när jag typ höll på att svimma av smärta.


Han är glad i alla fall. Typ alltid ;)

Så har i alla fall min kväll sätt ut.. bara jag blir bättre till helgen när vi ska åka massa skidor. Så som jag längtat! Muntrade upp oss med att göra världens godaste kladdkaka i alla fall :) massa god!
(mamma, det finns kvar ;))


Aja, samma som vanligt. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gud vad du skrivit mycket när vi varit på Teneriffa. ;) Det har ju tagit en hel förmiddag för mig att hinna läsa allt. :P Men det är väl ungefär det jag orkar göra i dag. Har nämligen dragit på mig en förkylning. :P Så kladdkakan (om det fortfarande finns kvar) får jag ta en annan dag.

Massor av kramar i alla fall

2010-01-26 @ 12:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0