Jag. Är. Förkyld!

Usch för sånna här dagar! Jag har på riktigt använt upp mer än ÅTTA paket näsdukar idag! Jag har legat i soffan HELA dagen idag. Jag som inte klarar av att ligga i soffan en hel dag. Mitt mest ansträngande moment var att städa lite i köket och göra blodpudding till lunch som inte smakade ett skit om ni vill veta :p

Tack och lov har jag en helt underbar pojkvän som slängde ihop en aldeless underbar middag medan jag lyckades sova lite.. Starkt så jag kände smaken :) = KANON!

Kvällen har därmed även den spenderats, jovisst, i soffan! Dock blev det lite dåligt om plats eftersom Jonathan den jäveln tycker sig ha rätt till halva soffan.. Jaja, man får väl ge med sig.


Någonting som annars är väldigt kul är att Elli och Martin helt spontant hittade hit igårkväll när jag planerat lite mat och fika på kvällen :P Vilken tajming dom hade då :P haha. Men vi hade faktiskt riktigt jävla trevligt och det slutade med att dom stannade lite för länge. Inte för att natten tillbringades med sömn etfer att dom gått heller men (jag snorade så ingen får fantasier;)).

Så kan det ju vara.. Nu hoppas jag dock att jag blir massa frisk till imon så jag kan vara med på vinkväll med Malin och hennes pojkvän som fyller år :)


Kram på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0