Fashion pack

Sitter på jobbet och har en halvtimma kvar på denna torsdag. Känns jävligt bra att det bara är imorgon är sista dagen med innan vi tar lite semester tillsammans jag och min karl :)

Fick sms förut av Elli som ville gå på fashion Pack ikväll, och det var jag minsann inte sen att haka på! Så det blir kvällens roliga bestyr, efter att jag ätit middag hos familjen :) Just nu håller Jonathan på att överlämna lite studentlitteratur som jag säljer med, så håvar in lite extra :)

Blir tjejkväll tillsammans med Sara imon, färga hår, äta godis och se på film skulle jag kunna tänka mig. Eller kanske att vi busar till det och tar ett glas vin, inte vet jag inte :P

Riktigt skön dag som gått snabbt! Nu ska jag snart hem, hejsi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0