Viktig vecka!

Helloj bloggen!

Idag är en fin dag! Varit på uni och träffat massa trevliga människor efter en riktig kamp med att cykla till skolan med en tidsram på 15 minuter och i total motvind. Pust!


Men idag började vi med lite nytt, vilket är både lite intressant och lite skittråkigt. Är ju inget jättefan av poesi direkt.
Efter skolan tog jag mig hem till en sovande sambo som var vaken hela natten och pluggade, kröp ner hos honom en liten stund och mös innan telefonen började ringa.

Det blev två jobbintervjuver denna vecka. En i Karlskoga och en i Stockholm. Dock är den i Stockholm förlagd i Örebro och bara en projektgrej, men ändå! Och Karlskoga får vi se om det kan ge någonting inför sommaren. Kan vi hålla tummarna tillsammans eller?

Sen pratade jag med min underbara mamma på facebook som ville ses över en fika, så det slutade med att vi satt och fikade på Waynes och sen gick vi till Löpex och köpte ett par skor åt mig för att försöka reda bot på min benhinneinflammation, eller i plural eftersom det är båda benen. Och denna dagen var det tillochmed så fins så det var mamma som betalade :) Hon är en riktig ängel! Fint att veta att hon tänker på mig liksom <3

Och angående jobbintervjun i Stockholm så blev det så bra så att min pappa lovade att köra mig dit, så vi ska ha lite kvalitétstid på fredag, sånt är aldrig fel!


Haha, mina alltid så långa inlägg! Men då slipper jag skriva på ett tag med ;)
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0