Satsar på lite plugg.

Jaha jaha. Idag var en sån där skoldag. Hade föreläsning i skoljuridik 4 timmar på morgonen. Kan bara säga att Malins chokladkaka som hon langade fram efter halva verkligen räddade allt. Trodde jag på riktigt skulle somna (sån´t jag inte gör, kan inte slappna av nog kring folk), men tack vare mina fina vänner så somnade jag INTE!

Efter föreläsningen gick vi alla och köpte overall, så nu är vi overallare! Eller, rent formellt är vi nog inte det förens invigningen nästa fredag, haha.

Tog mig lite lunch med gulliga Erika, eftersom vi skulle ses med förseminariegruppen efter, blv en hälsotallrik i Forumhuset.

Bjöd Erika på kakor när vi satt och snackade och hon lyckades inte säga assiett, så det tränade vi en del på. Annars var vi väldigt produktiva, sånt känns alltid skönt! Nog för att jag var flummig, men nästa gång är jag seriös och någon annan flummig, sååå. Fick även hjälp av Erikas sambo som läst padagogiken som styrde upp det hela en aning. haha.

Satte mig sedan i lässalen och läste en timma (skulle ju igenom ca 250 sidor skoljuridik med), och jag kom en bit, men blir nog lite mer läsning ikväll. Lite tillochfrån läsning mellan tv program, när killarna spelade tv-spel och så.



Nee, jag skriver så långt, det är inte så skoj. Back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0