Rubriken.

Hej igen!

Ska verkligen försöka täta upp mina inlägg, bara för att jag precis suttit och läst igenom bloggen från tiden när jag blev tillsammans, eller var på G med Jonathan. Så himla kul att kunna se tillbaka och minnas :) Ni kan med läsa om ni klickar februari 2008 i Arkivet.

Idag är det söndag, och det är jag ju inget fan av. Men jag gillar att vara student, man vet liksom inte riktigt vilken dag det är. hihi.

Gick i alla fall upp relativt tidigt med tanke på min käraste sambo som är världens segaste och helst inte går upp innan 2 (han pluggar hela nätterna istället). Följde med mamma och Marcus på valpkurs med Harry. Mysigt men sjukt blåsigt. Bästa var när dom fick springa lösa och busa. Antar att bebisen är rätt trött hemma hos dom efter det ;)

Sen blev det inte så mycket mer gjort. Hem till en pojkvän som fortfarande låg och sov... Stämningen var så seg så seg.. Men vi fick upp lite tavlor och skit i lägenheten, försökte få igång en hyrfilm på datorn osv.. Men vid 16 somnade jag av tristessen (eller att jag mått lite konstigt och var trött). Så Jonathan gick ut med sopr och upp med saker till vinden och sedan iväg och handlade. När han kom hem igen gick jag upp, bakade kladdkaka och påbörjade maten.

Kvällen spenderades med en flaska vitt, potatismos och panerad pangasusfilé. Jag kan ju laga mat ju! Så kul ändå att man har lite signatursätt att laga mat på. Elli gillar när hon får komma hem till mig och äta min mat, och jag älskar att komma hem till henne och äta hennes mat :) Bra grejer!


Blev en rätt sen kväll, vi kollade lite på tv och sen spelade killarna tv-spel medan jag och Elli satt och pratade :) Lite som det brukar bli med våra rastlösa pojkvänner :)


Nu tycker min Korv att jag är tråkig. GOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0