Hoho.

Mamma blir sur om jag inte skriver, hah.

Meeen! Jag är så galet upptagen ju! Pluggar och festar, så ser det faktiskt ut just nu. Nollningen tar upp rätt mycket tid men är desto roligare än böckerna.

Det är fantastiskt skönt att vara hemma igen. I sin egen säng, sin egen lägenhet, med sina egna fula katter. Hah.
Vi har det rätt bra faktiskt, har mycket fri tid, dvs tid där vi kan lägga upp om vi ska plugga nu eller senare, det är skönt! Så jag hinner umgås en del med min älskling ändå :)

Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva, det händer liksom inte såå roliga grejer ;) Jag kan ju lägga upp en gotlandsbild i alla fall :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättebra att du uppdaterar nån gång.... ;)

2009-09-14 @ 17:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0