Sitter på jobbet.

Sitter på jobbet. Är visst inte så himla kul att jobba som man hade hoppats på. Har totalt försummat bloggen ett tag, men bordsgrannen tjatar om sin blogg hela tiden, så jag måste ju!

Har ju bland annat varit tre veckor på praktik med världens finaste 2a på Hagaskolan. Har varit 3 helt fantastiska veckor och det var med en liten tår jag lämnade dom i fredags, men jag kommer tillbara två veckor i slutet av november. Så än slipper dom mig inte! haha!

Fick besök av moster i helgen, jag har ju även hunnit fylla 20 år och förlovat mig. Kommer inte ihåg om jag skrivit detta, men fick en ring på mitt finger 11/10/09, min Jonathan :) Hade en riktigt mysig mysdag utan fina restauranger, konstlade nöjen eller så. Vi tog en promenad på flera timmar och sen lagade vi trerätters ihop och mös med en film efter. Sån´t gillar jag!
Födelsedagen firades med Queen som min älskade familj gav till mig och Jonathan i födelsedagspresent. Otroligt bra!

Men nu äre back in school. Måste säga att det tokigt nog ska bli skönt! Trots en ganska stor tenta nästa fredag.. Ska man vara nervös? Ska i alla fall plugga lite med Erika imon, så det känns bra! Ska bli kul att träffa mina fina vänner!

Nee, nu är rasten slut, back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0