Hallå bloggen!

Just nu ligger slöa jag framför tvn och kollar in Desperate housewifes, det tycker jag är rätt mysigt. Korven håller lite koll så det inte blir för tokigt, för då håller han för ögonen på mig :)

Har haft en så skittuff dag idag. Började med seminarium klockan 8 imorse, efter det klockan 10 gick jag och erika och pluggade. Har ju tenta nästa fredag, så vi måste se till att det sitter! Vi håller tummarna helt enkelt, men blir ett par pluggdagar till ;)

Efter det käkade vi lite med socialfall (känn dig träffad elli!) och tog oss mot 3,5 timmars föreläsning. Kom hem vid halv 6 och nu har jag läst lite inför morgondagens seminarie, men galet trött!! Fick även en uppgift till förseminariegruppen tills imon. Så istället för sovmorgon till 13 så ska vi ses klockan 10 och plugga. Men men, det händer ju inte alla dagar i alla fall :)


Ser fram emot veckan i alla fall! Imon ska jag leka lite med syrran, sen blir det lite plugg på torsdag och lite jobb. Fredagen firar vi med att slå till på Boda Borg med Halloweentema och sen på kvällen ska vi tjejer mysa med lite vin och god mat :) Planera eventuell Spanienresa i början av nästa år. KUL!


Nu ska mitt fokus återgå till TVn :) Natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0