Friskare.

Idag är jag bra mycket friskare. Det tycker jag känns mycket bra. för det innebär att jag kan gå och leka med barnen i skogen imon på praktiken. Det är sånt jag gillar :) Hoppas verkligen att kärleken till detta yrke håller i sig hela livet som för mina handledare :)

Meen, just idag har jag bara suttit på rumpan hela dagen, bra gjort tycker jag, för nu känner jag mig rätt pigg :) Ska ta med sambo och mamma till ÖBO imon och välja tapeter, och jag vill poängtera att vi ska VÄLJA tapeter och inte kolla. Vill ha ljust och fint! Dock måste ju allt ner och sedan upp igen, det känns ju mindre bra, men fan så snyggt det kommer bli!

Ser mycket fram emot i helgen. Är ju invigning med overallen på fredag, sen på lördag ska jag vara med mina bästa tjejer (Mamma och syrran) käka middag och dricka lite vin för att sedan gå på ladies night! Wonderful!

Nee, jag kommer faktiskt inte på någe roligare att skriva för idag. Förutom då att jag har den finaste finaste finaste sambon som går att ha. Han överraskade sjuklingen med brunch framför tvn med alla mina favvogrejer. Jag älskar honom! det blir speciellt mysigt i helgen med våran 1 ½ årsdag :) Stabilt förhållande så länge! Trots att vi var tillsammans två månader innan det om man frågar käraste svärmor. Men det är ju trots allt vi som bestämmer reglerna ;)

Nope. Gonatt efter CSI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0