Fredagsmys.

Klockan är mycket och min kära sambo har stängt ner sin dator = läggdax, men måste få ner ett par ord om den långa dagen ändå ;)

Började dagen med stress till skolan eftersom mina kära vänner Räki och Malin är rätt sega ;) Sedan hade jag seminarie som gick väldigt bra, trots att jag dör av efter halva (3,5 timmar långt).

klockan 12 var jag fri och tog mig hem till Malin för att träffa den nyanlända voven, en riktigt finig vove :) Hon hjälpte mig att färga mitt hår, så nu känner jag mig snygg. Är så sjukt skönt när någon som kan sin sak myser med ens hår! Speciellt när hon hjälpte mig att skölja ur färgen (fick inte ur allt sist). Tog en pizza på gamla hederliga Viktoria som inte heller denna gång svek mig, mums mums mums! Tog sedan en mysig promenad med voven i höstkylan, asmys <3.


Sen var det dags att plocka upp lite mat på Saigon och ta hem till min älskling som hade korkat upp Black Tower, också det världigt gott. Kollade lite på Idol innan vi tog oss mot SF och kollade på Flickan som lekte med elden. Tror det var jag som tyckte att den var bäst haha.

Innan vi tog oss hela vägen hem mötte vi upp Harry och Marcus hos mamma och pappa och sällskapade dom på kvällskissningen. Mysig dag helt enkelt!

Men nu ska jag sova med min älskling. Behövs mycket sömn nu för imon kommer energiknipperna Arvid och Clara och sover över.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0