Väldigt länge sen.

Jaha, nu har jag varit sådär dålig på att skriva blogg igen..

I veckan har jag i alla fall hunnit jobba en del, projektet har precis tagit sjut, fick jobba även denna härliga lördag.. Men men.

Tog svinissprutan i torsdags med, precis när vi spelat badminton, inte helt smart. Gått nu fredag och lördag med träningsvärk i hägerarmen och sprutont i vänster. Kvällen spenderades med finaste syster som hade bokat in oss på Twilight + New Moon kväll, så klockan 3 på natten kom jag hem, men snacka om att filmen var värd det! Denna ska ses igen, tur jag har en liten fjolla till fästman som vill se den med mig ;).


Fick världens reaktion av sprutan som alla andra typ (förutom Marcus (?) och Jonte.. men) och orkade nätt och jämt ta mig igenom 5 timmars jobb igår innan jag somnade i soffan och sov fem timmar, välbehövligt.

Idag har jag jobbat typ 8 timmar innan jag gick på skrika :) Det var trevligt! Sara var med och sjäng i kören och spelade bas, det var ju bra! :D


ikväll är jag dock galet trött så vi nappade inte på mormors middagsförslag utan gick hem istället. Så nu gör älsklingen mat och jag tänkte vi skulle titta på vår nyinköpta Snövit DVD :) Ett måste i samlingen ju! ;) HAHA!

Nu vet ni lite i alla fall. Veckan som kommer blir i alla fall fullspäckad, jobb minst 5 timmar, 3 kvällar. Praktik måndag till fredag ca 8-15.. Ja.. Ni hör ju. Önska mig lycka till! tur att det kommer en söndag emellan. Blir fika hos mamma och pappa för att fira pappas födelsedag och sen på kvällen ska jag vollybolla mig med Erika :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men lilla vän....

Om man har en blogg måste man väl uppdatera den nån gång... ;)

2009-12-31 @ 18:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0