Mitt i natten.

Sitter vaken, bode sova, duscha, plugga jaa.. Allt typ.. Men är helt degig. Kommer väl sluta med att jag bara tramsar bort någon timme här (tvn blire i alla fall inte för min töntiga trollkarl kollar på trollkarlsdvd, sjukt tråkigt!).

Imon är det min käraste fars födelsedag. Dock kommer det troligen bli hans konstigaste hittills. För idag fick han två nya höftkulor. Så skönt! Operationen ska ha gått bra vad läkarna säger och han är tillbaka på sitt rum förhoppningsvis sovandes nu.
Får försöka fira honom så gott det går <3 men sen firar vi honom ordentligt när han kommer hem igen :)

Imon ska även min fina Johanna få upp mig i mänsklig tid, då vi har bokat in brunch :) Jag står som vanligt för pannkakorna, that´s my thing ;) Passar ju fint med tanke på att hon börjar klockan ett :)

Sen har jag även lite över 100 sidor och en uppgift att ta mig igenom. Och efter en dag med ca 100 sidors läsning och genomgång tror jag att jag skummar igenom resterande ;) Är man lite lat då eller? ;)

Ja, råligare än så blire nog inte just nu :P Sent på kvällen ju ;) Men nu vet ni i alla fall :D



Trollkarlen John Hammond i egen höd person ;) Moahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0