Lycklig!

Jag måste bara få skriva av mig. Sitter nämligen klockan tjugo över elva på kvällen. Har ca 30 sidor kvar att läsa innan förseminariet imon och jag är så sjukt lycklig. Knäppt va?
Men allt känns så himla bra bara!


Det är ca 1 ½ år sedan jag tog studenten, sen dess har jag hunnit jobba ca 1 år och tillochmed lyckats stanna kvar på samma jobb i 2 år. Har kommit in på den enda utbildningen jag verkligen vill gå; Lärare med svenska som inriktning. Har hittat massor med fina vänner på utbildningen, bland annat Erika som jag trivs sjukt bra med och som ger mig massor även på studieplanet.

Har börjat träna, vilket känns oerhört viktigt för att orka med. Har massor med fina vänner utanför utbildningen. Bland annat Johanna på jobbet. Kom på bara här i fredags att hon är en riktig kanonvän, en sån som man verkligen ska hålla i. Och trots att hon ska flytta en herrans massa mil härifrån så tror och hoppas jag att vi kommer fortsätta ha en skitbra relation.

Jag har världens underbaraste fästman, som jag älskar över allt! Han finns alltid för mig, vet precis hur jag känner mig, säger rätt saker, gör rätt saker. ALLT! Han är den finaste i hela världen. Att jag sen fick en fantastisk svärfamilj gör ju inte saken sämre. Kan inte tänka mig ett liv utan dom underbara människorna heller.

Och så får jag ju inte glömma min fantastiska familj som står bakom mig i allt jag gör. Det betyder oerhört mycket. Det gör mig öven så himla lycklig att mamma verkligen är på G att må bättre (men det behöver bara inte gå så snabbt) och pappa ska opereras på tisdag för sin höft som han mått så otroligt dåligt av.


Alla ni som finns i mitt liv betyder! Ni som betyder det lilla extra vet det, hoppas jag, annars får jag anstränga mig lite extra. Sentimental jag blev nu. Men jag är så jävla glad över allt fint som händer mig.

Älskar det!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman.

Det var värst vad nostalgiskt det blev. Men det är härligt att ha så mycket bra feeling runt omkring sig. Fråga mig - jag vet. Kramar

2009-11-03 @ 09:05:56
Postat av: Johanna

svar: är du ironisk eller vill du hjälpa till? Man vet ju aldrig med dig.. :-P

Härligt inlägg btw, man blir glad av att läsa..

2009-11-04 @ 12:42:05
URL: http://tjolanta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0