Fin helg.

Haft en riktigt mysig helg. Började med fredagen då vi hade vin och middag hemma hos Lina. Det ända som är jättejättetråkigt är att finaste Johanna snart flyttar från Örebro... Men hon kommer och bor hos mig ibland hoppas jag! :)

Lördagen startades skittidigt då vi åkte uppåt i landet, till Ljusne och kusinen som gift sig. Fick träffa hennes mamma och hennes karl också. Blev en riktigt rolig kväll, min älskling stod för trolleriet och alla verkade ha det ganska bra :)

Söndagen skulle vi åka hem. Tog oss ifrån Ljusne typ vid 3, så jag hann inte hem till volleybollpasset som jag hade tänkt gå på tråkigt nog.. Men men. Nästa söndag så.


Idag börjar jag lite soft med sovmorgon till 13, superskönt med tanke på att min vecka annars kommer bestå av rätt mycket plugg till tentan på fredag. Puh! Tur bara att jag har Erika att plugga med, annars vet jag inte hur vi hade fått ihop detta. Haha.

Men nu blir det läsa lite litteratur.

See u later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0