Så oerhört trött!

Sitter och väntar på att Jonathan ska hinna laga klart pannkakorna innan jag somnar framför tvn.

Han har varit sjukt duktig och sprungit Grabbhalvan snabbt idag (typ nåra minuter ;) ) Och jag och sÅsa hejade på. (Fast sÅsa hejade lika mycket på Christer)

Ska också berätta att jag varit hos optikern idag och fått reda på att jag måste ha terminalglasögon (?) när jag läser och sitter framför datorn eftersom jag får så himla ont i huvet. Skitbra var också att jobbet stod för kostnaden för undersökningen, glas och en del av bågarna så jag behövde bara betala pyttelite för mina nya fina båga :)


Nu blev pannkakorna klara. Han är underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0