Hur ska man tänka igentligen ?

Det är ringar, lägenheter, husdjur, flyttar, resor osv. Allt gör att man sitter ihop på ett sätt som kan vara skadligt för ett förhållande. Om man bara varit tillsammans med en människa i 4 månader och inte har en aning om vem personen är sen tidiagre.

För mig känns det helt galet och jag måste erkänna att jag verkligen haft tur. Även om jag och Jonathan kände varann sen tidiagre så var vi ju ändå bara tillsammans 4 månader innan vi flyttade ihop. Tack och lov har jag en pojkvän med ett hjärta större än någonting.

Vi har någonting som jag aldrig delat med någon annan. Vi har ett så starkt band och sånna underbara framtidsplaner med resor, bra jobb, en familj och självklart varandra planerat.



Och det jag vill komma till är att vi inte behöver en ring för att lita på varandra. Men runt min hals hänger något som visar vem jag tillhör och som gör att jag aldrig känner mig ensam. Det är större än något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0