Min älskling <3

Nu har han bokat och betalat resan till Gotland, så om ganska exakt en vecka så försvinner han iväg en hel månad. Känns lite värre nu när den är bokad och allt, tiden är satt och det blir en ofrivillig nedräkning. Känns verkligen jobbigt att vara utan honom en hel månad, speciellt när vi verkligen suttit ihop det senaste året.
Att en människa kan betyda så mycket. Vem ska nu stoppa om mig på kvällen? Laga massa goda maträtter som jag aldrig skulle komma på? Komma och möta mig på jobbet för en promenad? Nu är det ju bara en månad, och vissa är ju ifrån varandra i flera år, men detta är ett riktigt bra exempel på hur mycket man betyder för varandra, vilket är fint.

Helt enkelt. Det kommer bli skittråkigt utan Jonathan hemma, men jag har två fina familjer, det är det inte alla som har.. Plus att vi kan ringa varandra i princip hela tiden.




Jag älskar honom i alla fall! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0