Riktigt Gotlandsmys.

Gårdagkvällen (?) spenderades hemma hos farmor och farfar med en massa släkt. Vi åt grillat under bar himmel och drack vin. Joo, alla utom jonathan som skulle jobba klockan 7 imorse. Men jag är en sann flickvänn och följer med honom till jobbet och sover utanför i bilen ;) haha. Uppskattades dock mer vid 11 tiden då han har avbrott på 5 timmar eftersom kiosken inte är öppen under dagen. Då tog vi oss in till Visby och kikade innanför murarna, tog lite mat, kollade runt, satte oss i hamnen vid Glassbaren med 100 glassorter och åt glass. Jonathan fick tag på hallon/saltlakrits, saltlakrits och saltlakritssås. Haha, någon som gillar lakrits? Jag själv tänjde på gränserna och tog Dulce de Leche och polkaglass, och för dom som känner mig riktigt väl så är det exakt den kombinationen i bägare som jag tar varje gång på Gottis hemma. Men så är den ju godast också!

Efter att vi varit i Visby som växelvis var supervarm och kall så ville jag till något mindre blåsigt ställe. Tog en sväng med bilen och jag såg en stor äng bakom alla träden, så vi parkerade och drog in där på en liten stig. Väl på ängen så var vi helt ensamma förutom ett par hundägare och deras busiga hundar. Blev lite solning innan vi tog oss tillbaka till jobbet. Vad som händer ikväll vet jag dock inte. Men något mys kommer vi nog hitta på i alla fall! Nu vill jag att superhettan från förra veckan ska komma tillbaka (åtminstone hit till oss på Gotland så mamma slipper värmen efter behandlingen) så vi inte kan låta bli att bada.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0