Halli hallå.

Skärpning på läsarsidan! För jag vill faktiskt ha lite tecken på att ni läser! ;) Har tyvärr inte tillgång till min mail om dagarna och inte heller facebook (i kiosken som Jonathan jobbar i), så nästan bäst att skriva till mig här lite :)

och mamma, sorry men det funkar inte att kommerntera din blogg härifrån heller. Men jag tänker på dig massor och kollar bloggen flera gånger om dagen!

Idag har det i alla fall regnat hela j*vla dagen. Tog sovmorgon medan Jonathan åkte och jobbade. Dock väckte Korven mig vid 9 tiden genom att vara myssugen, lägga sig på mig och börja gapa och skrika. Så jag gav upp och tog mig ur sängen. Sedan åkte jag med Åsa och Krister in till Visby, med sällskap av Amilia. Träffade Jonathan där iom att han hade sin 5 timmarsrast (?), och åkte som sagt med honom till jobbet igen <3

Snart är dagen här slut och det har gått ganska segt, dock en del som varit här och köpt lite godis och sånt mys som man kan behöva i regnet. Haha.

Imon är det min tur att jobba men som tur är har jag redan fått träffa några kollegor så det känns rätt sjysst att få sätta igång! Ska hjälpa till att städa någon lite större stuga av något slag. Får se hur det där blir. Lovar att skriva och uppdatera igen så snart jag kan!

Saknar min fina familj där hemma <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Här läst dina Gotlandinlägg och ni verkar ha det bra där borta. Hoppas verkligen att ni har det underbart tillsammans nu. Du bara måste kolla mina Facebook, bilderna på vår lilla pojke finns där. Hugo heter han. Saknar dig gumman! Puss och gull <3

2009-07-07 @ 07:53:45
Postat av: Mamma

Hej gumman.

Skönt att du verkar ha det bra. Hoppas också att det gått bra för dig att jobba idag. Här är det ganska ok. Trött efter behandlingen bara. Och röd efter kortisonet. Och uppsvälld av alla gifter. Annars är det bra. ;)

Hälsa Jonte från mig.

Kram o puss

2009-07-07 @ 15:23:37
Postat av: Märtis

Hej, men OJ vad du bloggar då. Det har du hållit hemligt...

Jag har ju då inte läst allt du skrivit utan ska försöka fälja livet på Gotland nu då!

Och grattis till oss bådaför ni har blivit ett par papp rikare och vi lite kvadratmeter rikare (skämt)!!!

Skönt höra att allt är bra och att du kom fram :)

Skriv på, vi läser.

kram

2009-07-07 @ 22:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0