Jag har även en elak sida.

Det är nämligen så att mitt ex nyligen gjort slut med sin tjej. Jag vet inte om han läser detta, men om han gör så ber jag om förståelse då detta inte är elakt menat till dig.

Men! Får man inte någon kick av att lyckas bättre än sitt ex? Man vill helt klart skaffa någon ny innan sitt ex hinner (förutom att jag stötte undan Jonathan i ca två månader innan jag orkade med ett förhållande, haha), och om du exet hinner före så är det ju viktigt att ens eget förhållande är bättre och håller längre?

Har jag rätt eller snackar jag bara i nattmössan?

Jag kom i alla fall på mig hela dagen med att vara jävligt nöjd! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för detta, om nu han skulle läsa detta. Det är ju verkigen inte menat mot dig!

Men man har nog en inbyggd djävul? :P



Kommentarer
Postat av: Annonsera.blogg.se

Nu har vi sparkat igång våran roliga köp och sälj sida!

Kom in och fynda, eller lägg ut dina egna annonser helt gratis!

Vi syns där!

2009-01-28 @ 15:22:28
URL: http://annonsera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0