Hindersmässa och annat.

Dagen började inte så bra, trött och grinig. Gick dock till jobbet med musik i öronen, och det blir jag typ alltid glad av! Så lite bättre var det när jag väl var framme på jobbet.

Dock tändes liksom inte riktigt min gnista idag. Gick sjukt segt men lyckades i alla fall klämma iväg två avtal. Bra gjort för en skitdag tyckte Pål, jag är tveksam. Dock gjorde jag mitt bästa och som Tommy sa så hade jag i alla fall en del bra samtal!


Fick även komma iväg en sväng på hindersmässan på lunchen, det är ju dugligt! Köpte marknadsgodis som var skitäckligt! Snacka om besvikelse! Men man kan inte få allt.


Dock vände dagen kraftigt när jag kom hem till min underbara pojke. Våra halsband hade kommit, han hade lagat skitgod middag och vi bara mös! Sådär härligt!

Nu ligger Selma och snarkar! Gos eller vad? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0