Att förtjäna allt bra!

Det är mycket negativt i mitt liv nu känner jag, eller mest på bloggen. Jag är ju glad och älskar min familj, min pojkvän och mina kissar otroligt mycket. Men en sak som jag är sjukt glad över är att jag med rak rygg kan säga att allt som jag unnar mig kan jag minsann unna mig tack vare mig själv!

Utan ina insatser hade jag inte kunnat flytta hemifrån, hade inte kunnat köpa alla möbler, inte kunnat skaffa katter, inte kunna leva och bo i lägenheten. Och det känns förjävla bra!

Jag tror inte att man kan må bra i längden av att bli bortskämd. Klart att det är kul att få saker och slippa jobba som ett djur för att få dom. Men smakar inte allt lite bättre när man jobbat för det? Det tycker fanimej jag!



Så en jävla eloge för alla oss som klarar oss förjävla bra! Helt själva!




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0