Viktiga saker.

Idag, idag, idag, idag, idag, idag. Jag behövde verkligen min mobil IDAG. Mer än någonsin. Och bara för det har sämsta tre ingen täckning på varken min eller Jonathans mobil. Jag blir så jävla sur!!

Meeeen, nu är jag uppe och vaken och har blivit lovad en lunch med pappi. Så jag är glad som vanligt ändå! Och så vaknar jag upp bredvid världens underbaraste kille i världens underbaraste lägenhet med, så det är ju inte så konstigt att man är glad. Hah.

Idag blir det i alla fall hem till Elli efter lunchen för att sedan ta mig (och Elli då) till jobbet (K3! Äntligen!!) och genomgå våran utbildning. Skönt!
Men nu ska jag kolla på finalen av top model 10. Oj oj oj oj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0