Världens underbaraste.

Han står i köket och diskar, efter mig som har slitit ihop världens godaste sallad. Sjukt gott blir det kan jag lova!

idag har mina älskade föräldrar varit här. Vi fick en Soda stream, jag kan inte ens beskriva hur glad jag blev! Det är så jävla guld kan jag lova! Pappa lyckades även fixa vårat strul med tvn och jag fick snacka av mig med mamma. Dom är världens bäst!

Sen åkte vi med föräldrarna hem till kusinen för att hälsa på Arvid och plocka plommon. Det blev en del plommon och sen visade även Arvid oss hur man kommer till Hemköp, och gav oss en ganska bra förklaring på vad det där Hemköp var. Sötunge!

Snart kommer Elli och martin och äter och kikar på Ensam mamma söker som äääntligen börjar idag! Elli och jag är gaanska nöjda. heh.

Imon ska jag säga upp mig på nya jobbet och sen väntar utbildning på K3. Äntligen tillbaka. Jag är nöjd!



Gonatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0