Puh!

Intervjun gick kalasbra och jag hoppas påd et bästa. Är ju dock sjuk så jag kände att jag var lite knäpp när vi satt och pratade. men men. Vi hoppas ju på det bästa. Verkar vara sjukt bra jobb i alla fall!

Sen svängde jag in på Rusta på vägen hem. Köpte lite nödvändigheter, men dom hade inte klösbrädan som jag ville ha. Men man kan inte få allt.. ?

Tog vägen förbi min gamla skola där Jeanette just nu har praktik. Lyckades pricka in det så att hon precis hade slutat, så vi tog följe till ICA och sedan hem till mig eftersom hon glömt sin mp3 här. Klantot ;)
Min älskling fick även en röd ros av mig. Bara sådär för att jag älskar honom. Gulligt?


Nu hoppas vi på att jag blir Mentor på K3 så vi kan sätta igång med söndagarna igen. Heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0