Magkatarr.

Jomenvisst. Det har dragit igång igen. Kommit fram till att jag böör lösa problemen. Men det gör vi på måndag.
Idag är jag hemma igen, magen dampar och min älsklingspojke tar hand om mig. Det gillar jag! men nu är han i skolan och är skitduktig. Jag vill med vara skitduktig! Men vissa får visst inte.

Måste anmäla mig till högskoleprovet med, men det kostar 350 svenska jävla kronor. För att få göra ett prov??! Ja ja, det lär man väl få punga upp med helt enkelt.. ?

Annars blir det någon födelsedagskalas imon, Jontes någonting som jag inte fattar mig på. Men det blir nog skittrevligt det där! Kräftor med min familj någon gång med, Jonathan har ju aldrig ätit det, så det är väl på tiden tycker man.


Håller just nu på att sälja mina jävla snygga skor på tradera. EXTRAPENGAR! Naajs, asnajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0