Idétorka?

Alltid när jag sitter och tänker att jag ska skriva något i bloggen så har jag cirka tusen roliga idéer i huvet. Sedan när jag får sidan framför mig och ska klottra ner det så är det helt omöjligt att komma på vad det var man tä'nkte på. Varför är det så?

Tänkte i alla fall på den tiden då fredagkvällar framför datorn inte alls betydde att det var en tråkig fredag.  Utan jag och min dåvarande bästis Frida satt mer än gärna och raggade killar över msn en fredagkväll, det var rätt roligt just vid tillfället faktiskt.

ikväll har det blivit pizza, mys med kissen och lite film. Just nu är Jonathan iväg och köper kattmat, sen blir det till att fortsätta med filmen.


Imorgon hoppas vi på IKEA eftersom min pojkvän dragit på sig 7 års olycka och lyckats haft sönder vår spegel. Men han har lovat att köpa ny. Så det får väl bli så? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0