Gevalia.

Nu på kvällen kom mamma och Marcus förbi och hälsade på. Praktiskt nog hade jag faktiskt samlat energi under eftermiddagen och bakat kladdkaka. Annars händer inte jättemycket. Jag håller på att rasa ihop hela jag känns det som. Feber och snor som rinner, det är ju inte det roligaste med hösten.

Något som dock är roligt med hösten är alla nya höstgrejer. Jag har ju inhandlat lite gympaskor, jacka, myströjor, kofta osv. Men idag satsade jag på att beställa hem lite grejer från USA. Blev ett par partypumps. Ett par UGGs kopior och ett par uggsliknande fast typ stickade. Asmysigt ju! Och en klänning med, till alla högtidliga tillfällen. Min födelsedag kanske?

Sen har vi ju även fått hem bärbara datorn. Dåligt med internet vid tvn bara. Just nu är det sovrummet som är dataoas, men det kommer bli ändring på.



Tur att man har en varm famn att krypa upp i nu när hösten och förkylningen gör en helt frusen. Att man sen har en kisse som somnar på ens mage gör inte saken sämre.. Lycklig? Någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0