Fredagssovmorgon!

Jag gillart helt enkelt. När Martin hettsringer vid tolv för att vi fortfarande ligger och sover. Hah. Så nu är dom på väg hit och jag försöker lyckas med bedriften att få upp min karl ur sängen. Har fortfarande inte lyckats.
Selma är dock pigg som en mört och verkar ha sovit precis lika länge som oss för just nu är hon helt galen och springer omkring. Jag trot även att hon är rädd för att jag ska döda henne..? Aja!

Mycket mer spännande än såhär händer inte. Förutom att min presentkort på Mcd kom idag så att vi faktiskt kan gå på Makkedonkan innan bion ikväll så vi slipper laga mat! Guld liksom. Hah.

Men nu är det någon här som ska tömma kattlådan... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0