Familj någon?

Idag satt jag och läste tidninge. För att vara exakt så läste jag Vecko Revyn. Kollade en massa olika reportage. Och så slog det mig. Hur kommer det sig att de som har förhållande har sin sambo/pojkvän/man/flickvän osv som familj, medan singlarna fick dra till med mamma, pappa, syskon  och tillochmed en och annan katt.
Jag fattar verkligen inte. Får mamma och pappa inte plats bara för att man skaffar kille/tjej? Eller är man så dålig bara för att man är singel så man måste börja räkna upp husdjur? Lite konstigt tycker jag nog att det är.

Aja, nu ligger Jonathan breve mig i sängen och sover. Jag ville kolla tillbaka på Centralskolan. Fick lite flashback nu på kvällskvisten liksom. Men youtube ville inte funka alls för mig, så vi sket i det projektet.

Haha, rolig grej bara! I kväll när jag och Maria cyklade från jobbet så hade precis ÖSKmatchen slutat. Så sjuuukt mycket folk! Och det roliga är ju att dom kommer i klungor, eftersom rödljuset inte tillåter speciellt många att hinna över. Haha, kändes som om man gick in i en svärm och inte hittatde ut. Ungefär. Gissa hur rädda vi var när vi stod med våra cyklar på ena sidan om rödljuset och på andra sidan var det som en vägg av människor. No turning back. Haha, vi tackar gudarna att vi tog oss igenom levande och ser till att kolla upp matchtider hedanefter. Detta är ju helt sjukt!


Hoppas btw på biljetter till en ny tvshow till helgen. Balls of steel kommer till Sverige och Jonte ville verkligen gå, eftersom jag fick ett mail om gratisbiljetter till mig och kompisar. Får se om vi kan få med oss Elli och Martin till Huvudstaden och ta oss en kik på vad sjutton det är.





Men nu ska jag sova (eller försöka), han är ju så söt så man dör!

Gonatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0