Dagen efter.

Gårdagen blev skitbra! Vi drog oss till Oxhagen istället eftersom Kevin hade inflyttningsfest. Inte så mycket folk som man kände, men de jag kände var desto bättre! Stod och kramade på min CH mest hela kvällen. Kalas!

Sen drog vi hem till Elli och Martin lata som vi var för att sova. Jag fick gå in och väcka Elli som lagade nudlar åt mig. Mums! Perfekt fyllemat!


Idag vaknade vi, killarna spelade lite poker och sen drog vi hem, stannade på Willys och handlade lite, eftersom vi fick besök av Jonathans gudfamilj idag. De gav oss en brödrost! Bäst ju! Och dom tyckte vi hade skitfint! Och just ja! Jag har tagit lite bildet som jag tänkte lägga ut!



Detta är köket, mot hallen! Rummet med blomman är tv rummet och den andra dörren
är in till garderoben, där vi alltså har datorn.



Sett från andra hållet då. Kökshörnan!



Och det här är tv rummet, svårt att ta bild eftersom det är så litet.
Men ändå!



Nu vet ni hur det ser ut här hemma i alla fall!
Vill ni se bättre får ni fan ta och masa er hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0