Vaccination

Idag var jag och Selma och fixade det sista med vaccinationen. Min älsklingspappa kom och hämtade oss i morse, sen lämnade han oss här hemma efteråt. Gulligast i hela världen! Selma fick hänga lite på pappas kontor medan jag handlade och pappa satt i möte. Så nu har jag lyckats storhandla denna månad med. Skönt! Blir faktiskt otroligt mycket billigare!

 Väl hemma kände inte Mario igen Selma så katt och råtta leken började om igen.

Nu håller min favvokille på och lagar lunch, sen ska jag jobba. Blir hem till Jontes familj och sova eftersom vi ska till Boda borg imorgon med hans mamma och syster. Myysigt!


Och Elli har tatt körkort. Tung är hon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0