Så satans nöjd!

Jag har nämligen fått jobb! Efter ca fem timmar ringer han upp och vill att jag ska komma på utbildning på måndag, i STOCKHOLM! Så på söndag tar vi vårt pick och pack och drar till storstan, laptopen och jag. Blir en natt hos mormor eftersom jag tidigt ska infinna mig på centralen på måndag morgon. Sjukt spännande och roligt! Blir kvar där till onsdag, så jag hoppas dom kör världens jävla utbildning med oss! Mysa på hotell och grejer. Bara det är vettiga människor.. Annars har jag med mig vår hårddisk med massa kul serier och filmer.

Jobbet jag har fått då? Jooo, jag ska skriva och sälja annonser på Branschmagasinet, så jag hoppas att det kommer bli skitkul! Tack och lov gav Ida mig även ledigt från jobbet i nästa vecka, för jag ska fan ha kvar K3!



Nu är min bejb här. Vi ska mysa. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0