Rosiner.

Jaha, nu var den här fullspäckade helgen avklarad. Oj oj oj. Två dagar i rad fram och tillbaka till Stockholm. Faktiskt lite jobbigt.
Blev dock inge ballar av stål i lördags, vilket annars var enda anledningen till vårt Stockholmsbesök. Men de hade skrivit fel adress och skit, så vi hittade inte dit tills det började.. Och ingen svarade på telefonen, så då sket i vi i det. Hade ändå en skitbra dag! Jag och killarna. Gick och shoppade, käkade på Pizza Hut och åkte och hälsade på mormor.

Söndagen var skitkul! Upphämtad vid 9 här hemma av mamma och Annelie. Var framme i Stockholm lagom tills "presskonferansen" med idolerna ägde rum. Och det var riktigt kul! Vissa är ju bara hur goa som helst! Kevin var verkligen skitgullig, hjälpte morsan att hålla upp sidan i blocket så hon kunde skriva. Loulou var hur skön som helst, verkligen fötterna på jorden. Alice verkar vara hur snäll som helst, otroligt mogen för sin ålder!
Aja, vi fick in 7 av de 11 idolerna. Ganska bra gjort i alla fall!
Sen drog vi hem till mormor, åkte till Nacka Forum och kollade lite och käkade. Sen var det hejdå. Och jag saknar henne redan.


Nu är min kisse uppe på datorbordet och håller på, gissar att hon är ute efter min frukost.







Behöver jag ens påpeka att min underbara sambo storstädat hela lägenheten tills jag kom hem? Han är den bästa.

Kärlek. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0