helt opepp

Joo, sämst med uppdateringar i bloggen, och ingen blir surare än jag själv.

Idag har jag i alla fall fixat och donat här hemma. Gjorde hemmagjorda köttbullar med potatismos och brunsås och kokta morötter ( allt hemmagjort! ) till lunch, sen drog jag till jobbet, solade med Jeanette och sen hem för att laga hemmagjord pizza! Muums blidde re! Jobbigt värre bara att jag glömde min jävla plånbok hemma, men som tur vad hade Jeanette att låna ut, puh!

Imon hoppas jag på mys med Linda som är i Örebro över lovet, hon måste ju komma och hälsa på i mitt lilla hem!

Torsdag blir det återbesök hos veterinären med Selma och på Fredag förhoppningsvis Boda Borg om min älskling frisknat till tills dess. Joo, för han är sjuk för första gången på typ tre år. Så jag lär ju bli smittad jag med. Ska kolla nr till vårdcentralen så vi ska ringa imon, han har sjukt ont i örat stackarn..

Nee, nu ska jag kika på dagens desperate avsnitt som jag missade när jag låg i solariet. Gonatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0