För många rum?

Här sitter jag och min älskling i varsit rum vid varsin dator i vår überstora lägenhet. Haha. Och Selma ligger bakom mig ihopklämd och sover. Och jag min dumma jävel har missat vilken jävla vererinär som jag bokade tid hos. Så imon måste jag gå upp tidigare bara för att ringa och höra om jag har en tid bokad hos någon av dom.. Någon som är förvånad? Typ syrran?

Och idag gick jobbet helt sjuuukt dåligt. Vi ringer ihjäl våra kunder. Men vi får se, Ida ska se vad hon kan göra åt vårt register. Vi hoppas på det bästa till nästa vecka. Då måste vi prestera för då kommer ju nykomlingarna in! Typ jeanette ;) Skitkul!
Och Maria har bara en vecka kvar innan hon lämnar oss för Göteborg den svikaren! Tur att jag har syrran och Jeanette som under håller då.

Och vet ni??! Nyss raderade jag hela det här inlägget! Snacka om panik! Jag kan ju säga att jag inte direkt är helt haj på att skriva på vår bärbara. Men som tuir är har jag hittat den bästa killen i hela världen som kom hit och trollade tillbaka alltihopa! Vilken hjälte!



Men nu är det nog dags att sova snart. Jag och Selma ska ju ha en krävande dag, samt att jag ska till Wedins och beslagta skorna som jag håller på att leta efter. Jag har nämligen bestämt att dom ska komma imon. Skitbra!'

Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0