Födelsedagen närmar sig.

Tydligen. Jonte kom njyss hem med något paket som var helt sjukt hemligt.. Dock skickade jag ut Selma för att spionera, så det blir något litet möte när Jonathan åker till skolan igen.

Och gårdagen på jobbet gick skitbra! Jag lyckades få iväg 2 stycken, riktigt nöjd, med tanke på vårt register som vi har att jobba med. Fick även in 6 stycken nya tjejer, välkommen Jeanette, till exempel. Men det är skönt! Då har vi ju cykelkompisar ju! Peeeerfekt! Hon fick även följa med mig hem för att låna regnkläder, eftsom hon skulle ut med skolan i skogen. Och hon tyckte Selma vuxit massor, min lilla bebis. Som blir allt mer busig.

Idag blev det en till helt värdelös dag, jag ligger framför datorn och myser, inget vettigt händer. Ska nog ut på promenad sen dock.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0